بروز آوری و کنترل مدارک و مستندات(دستورالعمل ها و روشهای اجرایی)
شناسایی مستندات و پایش فرایندها
تهیه خط مشی شرکت با هماهنگی مدیریت ارشد
برگزاری جلسه بازنگری مدیریت با حضور مدیران ارشد و معاونین جهت بررسی وضعیت کلی سیستم یکپارچه مدیریت کیفیت
ارتباط با مشتریان جهت سنجش رضایت مشتریان و تجزیه و تحلیل داده های حاصل از آن
بررسی و کنترل اقدامات اصلاحی و پیشگیرانه به منظور جلوگیری از تکرار حوادث و بهبود شاخص های فرایندها
برگزاری ممیزی داخلی و هماهنگی جهت ممیزی خارجی(شامل: برنامه ریزی سالانه، تهیه لیست و چک لیست های ممیزی، هماهنگی با واحدهای مرتبط، برگزاری جلسات افتتاحیه و اختتامیه، جمع آوری چک لیست ها و تشکیل جلسه با مدیران، تهیه گزارش عدم انطباق ها و پیگیری رفع آنها)
اجرای پروژه های افزایش بهره وری جهت بهبود عملکرد سیستم(نظام آراستگی S5 و تعالی سازمانی)
همکاری با واحد آموزش جهت برگزاری دوره های مرتبط با استانداردهای مدیریت کیفیت
تهیه برنامه استراتژیک
ارزیابی ریسک ها و فرصتهای سیستم مدیریت کیفیت(مرور دقیق فرایندها و استراتژیها، تشکیل جلسه با صاحبان فرایند، شناسایی ریسک و احتمال آن، تدوین مستندات)